close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שצריך לדעת על רובוטים לבריכה

מערכת שורשז כסליו, תשעט15/11/2018

כדי לבחור רובוט לניקוי הבריכה המותקנת בחצר ביתכם כדאי לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתכנון, התקנת ותחזוקת בריכות שחייה עיליות וחפורות ובשיווק ציוד ואביזרים שונים כגון רובוטים

תגיות:
האם רכשתם בריכת שחייה לגינת הנוי הפרטית בביתכם ואתם מחפשים את הדרך היעילה והנוחה ביותר לנקות אותה? האם נמאס לכם לנקות ולשטוף את הבריכה בצורה ידנית ומתישה? ובכן, כדאי לדעת כי באמצעות רובוט ייעודי לניקוי בריכה תוכלו לשמור על מים צלולים ונקיים, ללא לכלוכים ובלי חול בתחתית. יש מגוון דגמים של רובוטים איכותיים ויעילים לניקוי בריכות שחייה ביתיות, המחירים משתלמים ושווים לכל כיס ואתם זוכים לתמורה מלאה בעד המחיר.

מגוון דגמים ואיכויות
כדי לבחור רובוט לניקוי הבריכה המותקנת בחצר ביתכם כדאי לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתכנון, התקנת ותחזוקת בריכות שחייה עיליות וחפורות ובשיווק ציוד ואביזרים שונים כגון רובוטים לניקוי בריכה, כימיקלים, מערכות חימום, פתרונות קירוי לבריכה וכיוצא בזה.
יש מגוון דגמים של רובוטים לבריכה, אך חשוב לבחור דגם איכותי ממותג מוכר ואמין, בהתאמה מלאה למאפייני הבריכה בביתכם. את הרובוט לניקוי הבריכה יש לבחור לפי פרמטרים חשובים כגון סוג הבריכה, אורך הבריכה, צורה, מחזורי עבודה, יכולות ניקוי וסינון, טכנולוגיות ניקוי וסינון מים, תקופת אחריות ומחיר.

רובוטים לניקוי בריכה חפורה
אם התקנתם בחצר ביתכם בריכה חפורה עליכם לרכוש רובוט איכותי המיועד לבריכות אלה. כדי לנקות את הבריכה עליכם להכניס את הרובוט לתוך המים, ללחוץ על כפתור ההפעלה וליהנות מיכולות ניקוי ברמה הגבוהה ביותר. רובוט איכותי לניקוי בריכה עילית מסוגל לנקות גם בריכות עם שיפועים, ישנם דגמים מתקדמים בעלי כושר טיפוס לניקוי מושלם של דפנות הבריכה, והרובוט המתקדם מנקה
היטב גם את קו המים והרצפה.

כאשר בוחרים רובוט לניקוי בריכה חפורה חשוב לשים לב לסוג הסינון וליכולות הניקוי. ישנם דגמים המיועדים לניקוי בריכה חפורה עד 10 מ', וישנם דגמים המיועדים לבריכות חפורות מ-12 מ' אורך ועד 15 מ'. בין המותגים המוכרים של רובוטים לניקוי בריכה ניתן למצוא את המוצרים הבאים:
• רובוט לניקוי בריכה ביתית חפורה דגם דולפין מבית המותג Supreme.
• רובוט לבריכה חפורה עד 80 מ"ר דגם אלמוג מבית המותג אקווטרון.
• בהתאם לגודל הבריכה ולמגבלות התקציב ניתן לרכוש גם שואב אוטומטי לניקוי בריכות שחייה.

רובוטים לניקוי בריכה עילית
אם בחצר הבית שלכם מותקנת בריכה עילית עליכם לרכוש רובוט ייעודי המיועד לניקוי בריכות שחייה עיליות עד 8 מ'. יש גם דגמים ייעודיים לניקוי בריכה עילית ארוכה יותר, כלומר מעל 8 מ'. בין הדגמים המומלצים ניתן למנות את דגם אוריון לניקוי בריכות עיליות כגון אינטקס ובסטווי, דגם 50S הכולל מברשת פעילה לניקוי הרצפה ולקרצוף המשטחים ועוד.

לבעלי תקציב נמוך כדאי לרכוש שואב לניקוי בריכות, זהו פתרון איכותי ויעיל, ישנם גם דגמים אוטומטיים לניקוי אפקטיבי ויעיל ללא צורך בתפעול ידני. יחד עם זאת, רובוט נחשב לפתרון המומלץ בגלל כושר הניקוי והטכנולוגיות המתקדמות.
למידע נוסף אודות רובוטים לבריכה, כנסו לאתר "קול פול" -http://www.coolpool.co.il/Category.aspx?cid=334
 
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה